Pokličite nas (051) 621-501    

Splošni pogoji poslovanja

OSEBNA IZKAZNICA PODJETJA
Naziv podjetja: Agrocenter rezervni deli, trgovina d.o.o.
Ulica, hišna številka: Ormoška cesta 21
Poštna številka in kraj: 2250 Ptuj
Občina: Ptuj
Upravna enota: Ptuj
Direktor: Mitja Gonza
Vpis v AJPES: 17.2.2009
Davčna številka: 23854294 (Izjavljamo, da smo davčni zavezanec)
Matična številka: 3488551000
IBAN:  IBAN SI56 0420 2000 1544 565 (odprt 11.2.2009, NOVA KBM d.d.)
Pravni status: Družba z omejeno odgovornostjo, d.o.o.
Telefonska številka: 051 / 621 - 501
E-mail naslov: agrocenter.ptuj@siol.net
Spletna stran: www.agrocenter-ptuj.si

Lahko nas pokličete na telefonsko številko ali nam pošljete sporočilo na naš e-mail naslov.

POGOJI POSLOVANJA
Ti pogoji poslovanja določajo pogoje nakupa preko spletne strani, ki je dostopna na povezavi http://www.agrocenter-ptuj.si in jo upravlja podjetje Agrocenter rezervni deli, trgovina d.o.o. (v nadaljevanju: 'ponudnik'). Poleg teh pogojev poslovanja lahko za določene odseke, podstrani ali določene uporabnike veljajo posebni pogoji poslovanja ali pogodbena določila.
Z uporabo spletne strani uporabnik sprejema in soglaša z vsemi določbami teh pogojev poslovanja, ki vključujejo tudi vse povezave kot njihove sestavne dele, in potrjuje, da je bil seznanjen s politiko zasebnosti.
Bistvene lastnosti blaga, cene, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami ter podatki o načinu plačila in dobave veljajo v trenutku dokončne potrditve naročila. Podatek o roku dobave velja v trenutku dokončne potrditve. V primeru morebitne spremembe roka dobave bodo prodajni svetovalci iz klicnega centra stranke ustrezno in pravočasno obvestili.

Cena izdelka, vrednost DDV-ja in strošek poštnine so razvidni v nakupovalni košarici, še preden zaključite naročilo. Prav tako boste o vseh podatkih o vašem spletnem naročilu obveščeni na e-naslov, ki ste ga navedli v nakupovalni košarici pri vnosu vaših podatkov, še isti trenutek, ko ste oddali naročilo. Če le-tega ne prejmete, obstaja možnost, da ste navedli napačen e-naslov. V takšnem primeru vas prosimo, da nas konktaktirate preko zgoraj navedenih kontaktnih podatkov.

1. Informacije o ponudniku in komunikacija z njim
Lastnik in upravljavec teh strani je ponudnik, ustanovljen na podlagi slovenske zakonodaje in ima svoj sedež v Sloveniji. Pred uporabo spletne strani morate pazljivo prebrati navedene pogoje uporabe. Z uporabo te spletne strani se z navedenimi pogoji strinjate. Če se s pogoji ne strinjate, vas prosimo, da spletne strani ne uporabljate. Ponudnk ni preveril vseh strani, ki so povezane s to spletno stranjo, in zato ni odgovorna za vsebino katere koli zunanje ali druge strani, ki je na kakršen koli način z njo povezana. Pri vseh vaših povezavah z drugimi spletnimi stranmi ali mestih nosite celotno tveganje in odgovornost sami. Ponudnik ima pravico spremeniti pogoje uporabe s posodobitvijo te objave. Tovrstne spremembe pogojev so za vas zavezujoče. Vse navedene cene so v EUR in vključujejo DDV (davek na dodano vrednost) in veljajo na dan naročila. Ponudba blaga, ki je objavljena v spletni trgovini, velja do objave preklica ponudbe oz. do odprodaje zalog.
Vsa komunikacija, ki se vrši med kupcem in ponudnikom v elektronski obliki se šteje, kot da je bila izvedena v pisni obliki in ima veljavo pogodbe. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti in ne more biti odškodninsko odgovoren za kakršnekoli poškodbe vaše računalniške/strojne opreme ter za viruse, ki bi lahko prizadeli vašo opremo zaradi obiska strani, njene uporabe ali brskanja po njej, ali vašega prenosa kakršnih koli materialov, podatkov, slik in video ali avdio zapisov iz te strani.
S kodeksom ravnanja dajemo vzgled vsem slovenskim podjetjem. Od poslovnih partnerjev pričakujemo, da bodo v našem medsebojnem odnosu spoštovali podobna načela in standarde. 

Kodeks spletne trgovine je nabor pravil, standardov, obnašanja in pričakovanih ravnanj. Določa, kako v podjetju delujemo, ter nas usmerja vedno in povsod.

Pot do nakupa v spletni trgovini

Izbira izdelka 
Vsak izdelek je predstavljen s sliko, opisom in ceno. Ko se odločite za nakup enega izmed njih, kliknete »Dodaj v košarico«.

Nakupovalna košarica 
V nakupovalni košarici so zbrani podatki o vašem naročilu (izbrani izdelki, njihova količina in cena). V pregledu košarice lahko spreminjate količino izdelkov ali izbrane izdelke odstranite iz nje.

Izvedba nakupa
Ko želite dokončati nakup v košarici, kliknete »BLAGAJNA«. Za zaključek nakupa je potrebno vpisati podatke o kupcu, kontaktne podatke in morebitne ostale dodatne potrebne informacije, ki so zahtevane na blagajni.

Izbira dostave 
Na Blagajni izberete način dostave, kamor se dostavi navedeno naročilo. V Blagajno je prav tako potrebno v sklopu osnovnih podatkov o kupcu navesti ulico, hišno številko, poštno številko, kraj in izbrati državo kupca, kamor se dostavi naročilo. Kupec ima možnost izbrati drugi naslov v dostavo, katerega vpiše v koraku Blagajna.

Izbira plačilnega sredstva
V koraku Blagajna kupec izbere eno izmed možnosti plačila naročila, ki ga izvaja. Podatki o kupcu za plačilo se bodo upoštevali tisti, ki jih kupec vpiše v koraku Blagajna.

Plačilna sredstva:
Po povzetju: Plačilo storitev opravite ob prevzemu izbranih izdelkov z gotovino.  Dodatno v primeru plačila odkupnine po povzetju Pošta Slovenije zaračuna vplačilo obrazca UPN oz. stroške nakazila v višini 1, 07% vrednosti odkupnine oz. najmanj 3 €. Ta strošek ni zajet v vrednost naročila in/ali strošku dostave.

Po predračunu: Plačilo računa prek spletne banke ali prek banke. Če izberete plačilo po predračunu, sistem spletne trgovine poda vse informacije in navodila za izvedbo plačila. Po prejetju plačila vam bomo poslali račun in naročeni izdelek na naslov, ki ste ga vpisali za dostavo.

Potrdilo o nakupu 
Na vaš elektronski naslov boste prejeli potrdilo o nakupu, izdelke pa bomo skupaj z računom dostavili na vpisani naslov. Če želite dodatne informacije v zvezi s svojim nakupom, se sklicujte na referenčno številko naročila, ki jo najdete v prejetem potrdilu o nakupu.

Preklic naročila
Pred oddajo naročila še enkrat preverite vse podatke. Če ste s prikazanim zadovoljni, kliknite na gumb »Oddaj naročilo«. Svoje naročilo lahko prekličete, dokler blago ni bilo odpremljeno. Za preklic naročila nas kontaktirajte na telefonsko številko. Po uspešno izvedenem preklicu, boste prejeli po elektronski pošti obvestilo. V primeru preklica naročila, vam bomo predhodno nakazano kupnino vrnili na vaš TRR.

Dostava
Naročeno blago vam lahko naš partner GLS Slovenije d.o.o. dostavi na dom, delovno mesto ali katerikoli drug naslov v Sloveniji. Če se odločite za plačilo po povzetju, je možno plačilo z gotovino ter karticama BA in Mastercard (provizija za plačilo s kartico znaša 1, 43%). Če v času dostave niste na naslovu, kamor je prispela pošiljka, bo dostavljalec pustil obvestilo o prispeli pošiljki.
GLS Slovenije d.o.o. pakete dostavlja v dopoldanskem času, zato prosimo, da ob naročilu vnesete naslov dostave, na katerem se takrat nahajate. Ne pozabite, prosimo, pripisati tudi svoje telefonske številke. Dostavljalec vas namreč lahko tudi pokliče in vam sporoči, da je na poti k vam in tako se postopek dostave lahko precej olajša/skrajša. Dan pred načrtovano dostavo boste prejeli na svoj e-naslov, s katerim ste registrirani v spletni trgovini, obvestilo, da je bila pošiljka oziroma vaše naročilo odposlano. V sporočilu je navedena tudi številka vašega paketa.
Odločite se lahko za osebni prevzem blaga na naši lokaciji našega podjetja, ki je objavljena na vrhu tega pravnega obvestila. Spletna trgovina  si bo prizadevala, da bo kupec prejel pošiljko v čim krajšem času. Po oddaji vašega naročila boste po elektronski pošti prejeli potrditev naročila s seznamom naročenega blaga. V potrditvi naročila bosta navedena tudi telefonska številka in naslov elektronske pošte, na katera se lahko obrnete, če boste imeli kakršna koli vprašanja v zvezi z vašim naročilom. Ta dokument bo vseboval tudi številko vašega naročila, ki jo lahko uporabite pri stikih z centrom za pomoč kupcem.

Stroški dostave
Po posredovanju vašega naročila se ceni prištejejo stroški pošiljanja blaga, ki glede na težo, količino ali vrednost vašega naročila ne presegajo zneska 4 EUR (cena z DDV). V primeru večje teže izdelka, ki presega poštnino 4 EUR, se cena obračuna glede na samo težo paketa po ceniku, ki ga ima določena dostavna služka.

Garancija
Garancija velja za blago v skladu z veljavno zakonodajo. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji, navedeni na garancijskem listu, ki je priložen blagu. Garancijski rok za blago je v skladu s pogoji, ki so navedeni v garancijskem listu. Blago ima garancijo uvoznika oziroma prodajalca ter zagotovljeno servisiranje in rezervne dele v Sloveniji. Za odpravo napak (reklamacije in menjave) se uporabnik obrne na nas.
 
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca. Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati da: odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali vrne plačani znesek. Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri odpravljeni storitvi ni sporna, mora podjetje čimprej, vendar najpozneje v roku 8 dni ugoditi potrošnikovi zahtevi iz 37. in 38. člena tega zakona. Podjetje mora pisno odgovoriti potrošniku na zahtevo najpozneje v 8 dneh po njenem prejetju, če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni.

Reševanje garancije bo potekalo v skladu z določili Obligacijskega zakonika in Zakona o varstvu potrošnikov.

Odstop od pogodbe
Če z blagom niste zadovoljni, lahko v 14 dneh od dobave blaga, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za svojo odločitev pisno sporočite ponudniku, da odstopate od pogodbe, in sicer:
* pri nakupu prek spletne trgovine na telefonsko številko ali na elektronski naslov, ki sta objavljena na vrhu tega pravnega obvestila
* pri ostalih načinih nakupa: pisno na poštni naslov, e-naslov ali osebno v poslovalnico.
Stroške vračila blaga plača kupec. Blago morate vrniti nepoškodovano in neuporabljano, v nespremenjeni količini in v originalni embalaži po pošti ali osebno na naslov ponudnika, ki je naveden na vrhu tega pravnega obvestila.

Priložena mora biti kopija dokumenta, ki dokazuje istovetnost blaga in kupca tega blaga, ki je bil priložen dobavi tega blaga.

Ponudnik kupcu vrne vsa opravljena plačila v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v roku 14 dni od prejetja sporočila o odstopu pogodbe. Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti blaga posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik, razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. 

Povezava do obrazca odstop od pogodbe: http://www.pisrs.si/Pis.web/pregledPredpisa?id=PRAV11915

Varnost nakupov
Ponudnik za prenose vseh osebnih podatkov uporabnika uporablja tehnologijo SSL, ki skrbi za kodiranje vseh informacij, poslanih z naročili. Tehnologijo SSL podpirajo iskalniki Microsoft IE 5.01+, Netscape Communicator 4.51+, Mozilla Firefox 1.0+, Mozilla Suite 1.0+, AOL 5+, Opera 7+ in Apple Safari 1.0+, Google Chrome. Da ste na kanalu SSL, je razvidno v brskalniku. 
Ob primeru plačila se plačilo izvede na partnerskem sistemu, ki ga uporablja ponudnik kot mehanizem za spletno plačevanje. Podatki o plačilni kartici, ki jih vnesete v primeru takšnega načina plačila, se v kodirani obliki prenesejo iz vašega računalnika neposredno v avtorizacijski strežnik za izvedbo plačila.

Zasebnost
Uporabnik z oddanimi podatki v obrazcih dovoljuje ponudniku zbiranje in uporabo osebnih podatkov, ki jih vnese v obrazce. Podatke, ki jih boste posredovali na straneh spletne trgovine, zbiramo izključno za interne potrebe in potrebe izvedbe plačila, izobraževanja ali drugih posebnih obvestil. Vsi podatki, navedeni v obrazcih, so namenjeni izključno poslovanju spletne trgovine in jih ne posredujemo v druge namene ali tretji osebi. Spletna trgovina trajno hrani v obrazce vnesene podatke in vse spremembe, ki jih uporabnik naknadno opravi sam, v ustrezno varovanem in zaščitenem sistemu.

Sklepanje in arhiviranje pogodb
Pogodba je sklenjena, ko se kupcu po oddaji naročila po elektronski pošti posreduje potrditev naročila s seznamom naročenega blaga. V primeru plačila s plačilno kartico se šteje, da je pogodba sklenjena v trenutku uspešno opravljene avtorizacije plačila. V primeru neuspešne avtorizacije vas bomo o tem ustrezno obvestili. Pogodbo je možno sklepati v slovenskem jeziku. Pogodba bo shranjena v pisni obliki na sedežu družbe. Na željo kupca je omogočen dostop do nje na sedežu družbe.

Pritožbe, pripombe in zahtevki
V zvezi z nakupom blaga in storitev lahko uporabnik poda pritožbo, pripombo in zahtevek, v rokih in način, kot določa veljavna zakonodaja. V primeru zahtevka uporabnika, ki se nanaša na jamčevanje iz naslova napake na blagu oziroma garancije, je uporabnik dolžan priložiti tudi blago v orginalni embalaži z vso pripadajočo dokumentacijo. Reševanje pritožb, pripomb in zahtevkov poteka v skladu z določili veljavne zakonodaje.

Skladno z zakonskimi normativi ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Ponudnik, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). 

Elektronska povezava
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=SL

Pomoč
Za dodatne informacije v zvezi z našo spletno trgovino ali v primeru reklamacij uporabite kontaktne podatke, navedene na vrhu tega pravnega obvestila.




*